5. jan. 2012

En beskeden samling



Ja, det er en kendsgerning - jeg har nok den mindste samling af Kronjyden - men lidt har også ret. Desuden skulle der gerne snart være krydderi forøgelse i familien...

Jeg er selvfølgelig dybt inspireret af jer andre bloggers smukke samlinger og besluttede mig derfor at hoppe på vognen. Jeg linker lige ud til hende som har inspireret mig til at starte min samling - og lur lige hvor imponerende en samling hende her har.  

Forresten har jeg (synes jeg selv) en fun fact. I gamle dage var kronjyden han som hentede døde dyr - om det jobbetegnelsen i dag ved jeg ikke:) Det var min svigerfar som fortalte det... Ikke underligt at han studsede en gang over at det stod på min ønskeseddel her til jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...