10. nov. 2011

Gør-det-selv-børneværelse

Så har Viola fået sit eget værelse og nu skal det laves fint. Jeg har flere projekter igang såsom at sy dynebetræk, male en reol og nogle kasser som jeg også skal have noget tapet på. Nu må vi se om jeg kan finde ud af det. Jeg vil jo enormt gerne være kreativ, men det lykkes ikke altid at få de bedste resultater - kryds fingre.

Dynebetrækket til Violas juniordyne er syet færdig. Jeg synes det er blevet rigtig fint - men jeg har også fået lidt hjælp fra min mor. Jeg er så taknemmelig for at have en kreativ mor.
Jeg håber på at få gjort møblerne færdige i næste uge og så skal jeg nok lægge lidt billeder ind. Jeg glæder mig i hvert fald til at komme videre med projektet. Jeg har også fundet nogle rigtig søde lamper som skal hænges op - her kommer Thomas og hans handy-hænder til nytte:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...