13. jan. 2012

Man skulle tro det var min fødselsdag...

Ih, så ankom mit nye fine retro stof og jeg har glædet mig som en gal! Jeg er jo igang med et patchwork som jeg stadig samler stof sammen til. Ja, det er et større projekt, primært fordi jeg kun har en meget beskeden stofsamling.




Stoffet kommer fra denne skønne blogger som laver de mest fantastiske krea projekter. Helt sikkert en blog som er værd at tjekke ud - hvis du endnu er stødt på den. I hvert fald mange tak til dig Line, jeg er så glad for den fine stofpakke:)


Jeg er forresten blevet færdige med Violas smækbukser - mor er stolt! Og allerede gået igang med det næste par:) Jeg håber dog ikke at de kommer til at tage lige så længe at gøre færdige. I indlægget her startede jeg  på det lilla par - som tydelig viser at jeg nogle gange tror at alting tager 2 minutter:) 

2 kommentarer:

  1. Nææ Tine en dejlig blog du har lavet og hvor har du været super kreativ. Glæder mig til at se jer igen. Hilsner og knus fra Janni

    SvarSlet
  2. Ih tak, Janni:) Ih, jeg glæder mig også til at se jer igen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...