23. nov. 2011

blomstrende stoffer

Så ankom pakken med stof og tapet - hurra... Tapetet skal på to hvide reoler som står på Violas værelse, det skal kun være bagbeklædning for de to øverste rum. Sådan nogle høje, hvide reoler er dødsyge - men vi manglede noget til opbevaring af legetøj o.l. og dem her kunne vi hapse ude fra mine forældre. Jeg overvejede at skaffe nogle nye og lavere reoler, for de øverste rum er jo temmelig meget tilovers når man ikke er mere end 80 cm høj. Men men men men så så jeg et billed af en som havde de samme reoler og havde hængt billeder øverst. Det så så fint ud og vil nu forsøge at gøre kunsten efter. Håber på et fint resultat.


Det er endnu ikke helt sikkert hvad stoffet skal bruges til, men kunne ikke stå for det.. Der skal i hvert fald syes nogle puder til børneværelse, jeg vil også gerne sy nogle risposer, og måske en opbevaringslomme som kan hænge på tremmesengen. Nu ser vi hvad det bliver til - bruges skal det i hvert fald og snart...


Det er vist ikke nogen hemmelighed at min store last er blomster - hvis det da kan være en last..


Elsker dig smukke gule sol - kan man andet end blive glad når man kigger på sådan en vidunderlig blomst?


maguritter - freaking classic!


Alt i mens jeg har gået og knipset billeder af har viola siddet lige så fint i hendes seng og leget kysseleg med panser - det hedder grise-bamsen - og dukke lise... Åhh, hvor kært altså.



Først kysser vi...


...og så er det jeres tur lil at kysse


"Hej mor - jeg har bare kysset total meget med den her sveske mund." 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...