28. nov. 2011

WEEKENDS LOPPER - OGSÅ TIL HUNDEN



 Heldige lille Trofast, nu med nyt tæppe.. Ser ud til at den er virkelig glad for adventsgaven...


Thomas synes ellers at vi har rigeligt med nisser - men så er det jo heldigt at jeg ved bedre, og nu har vi fået lidt flere til samlingen... ;-) 


Ja, det er min absolutte yndlings jule cd - kikset, ja det er det sikkert - men jeg skammer mig ikke. Skråler med på hvert eneste nummer hele julen igennem.. Vi fik en masse fine julepynts sager med fra Thomas' mor - englene på billedet er fra hans mormor.. 


En fin ramme som snart skal kramme med et fint billed.. Vil så gerne have en masse af de gamle "guld" rammer - men samlingen er stadig lille..


Mere jylepynt fra Thomas' mor. Glaskrukken er fra en genbrug og fadet fik jeg af Thomas' mor - som bare er en af flere dele. Jeg fik også vaser og en lysestage.. Det er da vist ikke alle der kan prale af at have en så sød svigermor.




Er det ikke fint? Er som altid på kig efter sjovt legetøj til Viola og som sædvanligt er der laaaaang til til at hun kommer til at lege med det... Kan dog ikke bare lade det ligge når motiverne er så fine og en sølle 5'er er alt man skal gi'... Ej, så kan jeg godt finde en plads til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...