4. dec. 2011

Den søde ventetid...

Ja, altså bare til at jeg skal op til Billund lufthavn og hente manden. Uh, jeg glæder mig til at få han hjem - Viola er nemlig syg og jeg har ikke fået sovet så meget de sidste par nætter. Hun har bare snot næse, så det er ikke noget alvorligt, men hun kræver jo lidt ekstra omsorg. Nå, et det var et sidespor. Jeg ville egentligt bare gerne vise lidt frem fra weekendens strabadser. I dag har vi været på slotsbesøg - men den kommer i til at have til gode...


Viola fik en fin pakke af hendes bedsteforældre - ih, hvad mon der er i den?


Et par kære jule strømpebukser der også kan bruges som nissehue - men båndet er nu stadig spændende...


Violas yndlingsdyr - munjack... Jeg troede næsten det ville blive hendes første ord - det blev det dog ikke (hun sagde nemlig "det" i fredags - mor er stolt). 

I går var vi ude og gå en tur i skoven, det var så hyggeligt og vintersmukt. Kig med og se for dig selv...




Er de ikke sjove de her dimser.. Gad vide hvad de er for nogle - synes de er mega alien agtige. Sjovt!





Glædelig advent til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...