9. dec. 2011

Pyntesyg





Er det ikke spøjst at det nærmest er umuligt at pynte hjemmet alle årets måneder pånær december? Ofte har jeg haft vaser stående (uden noget i men bare fordi de jo også kan være smukke i sig selv), men dem går min kære husbond og fjerner (for de roder jo når de nu alligevel står og er tomme:) Således går det herhjemme med pynt og nipse sager.. Det er på en måde meget hyggeligt - det holder os jo beskæftiget. Jeg stiller selvfølgelig altid mit nips tilbage på plads, og sådan går det i ring. Er det kun mig der leger denne leg med manden?
Men men men nu er det december og alt pynt er berettiged, hvilket jo er helt fantastisk. Det får lov til at stå og jeg bliver en vaske ægte Gertrud som ikke kan få nok. Jeg troede egentligt at jeg blev færdig med at pynte i går, men så opdagede jeg at jeg havde glemt kravlenisserne - det går jo aldrig! Her er i vores julepyntede stue inden kravlenissernes besættelse.

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dit nostalgiske julepynt.

    SvarSlet
  2. Ih tak:-) og hyggeligt at du titter med... Forresten virkelig fin ide til alternativ julestjerne du har lavet med din tommestok.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...