13. dec. 2011

Patchwork projekt: sæt i gang

Stærkt inspireret af hende her og af hende her har jeg besluttet mig for at prøve lykken med et babytæppe. Jeg forventer nok et mere beskedent resultat (end de to bloggere som jeg har linked til) og derfor er det nok snedigt nok at lave det til Viola (som sikkert ikke kan se et mor er nybegynder).

Jeg har købt lidt stof rester og modtog dem i går - HURRA! Her er så lidt pics for kicks:)



Mangler lige et hjørne stykke, men ellers bliver det nok noget i den her stil jeg vil førsøge mig med...


Jeg faldt pladask for dette stykke...



De to stykker med Adam & Eva motiverne skal syes til puder. Tror jeg vil bruge ensfarvet stof til bagsiden...


Jeg er så vild med det her orange fugle stof og bliver nok nød til at købe noget mere af det. Er fuldstændig skudt i det. Ved endnu ikke helt hvad det skal blive til... Hvis nogen derude er ude på at sælge noget magen til, så sig endelig til... Jeg kunne godt være interesseret:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...